Pages

Saturday 2 July 2011

Blog Ini Telah Dilahirkan Pada 2 Julai 2011

     Assalam kawan-kawan, Alhamdulillah diatas syukur hikmat aku telah melahirkan blog picisan ini dengan entry pertama yang bertarikh 2 Julai 2011 Jam 10.56 Malam. Di atas bantuan sahabat-sahabat blog, aku rasa ianya akan menjadi satu semangat untuk aku bermula menjadi seorang blogger.



    Hidup ini tak cukup jika gula dan garam tiada didalam resepi kehidupan sebagaimana niat aku mendirikan blog picisan ini. Blog ini tiada niat bermaksud untuk mengaibkan seseorang, menghina mana-mana pihak, mengutuk, mencaci dan sebagainya yang negatif. Aku harap aku bisa melahirkan entry-entry yang membawa pengajaran, teladan dan nasihat kepada semua masyarakat yang telah tersesat memasuki blog aku ni.



   Serius, untuk pertama kalinya pasti aku akan gugup sementara dan hilang daya timbang rasa untuk menulis sesuatu yang berfaedah. Aku harap berkat tunjuk ajar blogger-blogger lain, aku mampu untuk menjadi lebih baik daripada hari ini, esok dan seterusnya. Semoga aku mampu mencari sahabat blogger yang mungkin akan menjadi sahabat realiti aku suatu hari nanti, insyaAllah.


  Jadi dengan ini, sebagai entry pertama aku dan seterusnya. Semoga blog aku diterima oleh semua lapisan masyarakat . Assalam.

4 comments:

Komen lah dengan tenang , dengan hati yang terbuka kerana setiap kata-kata dari anda akan menjadi suatu tatapan saya hingga ke akhir hayat.